Mijn eerste storting werd direct weer teruggestort!

Heb je een stortingspoging gedaan, maar is het geld niet doorgekomen? Kreeg je meteen de melding dat de storting automatisch werd teruggestort?

Geen zorgen: je geld staat binnen 3 werkdagen weer op je bankrekening. Normaal is dit zelfs binnen 1 werkdag. We werken er hard aan om die vertraging op te lossen.

Oorzaken en oplossingen:

Je mag alleen stortingen doen vanaf een bankrekening die ook echt op jouw naam staat. Dat is zo bepaald in de wet en dient ter voorkoming van fraude en witwassen.

Controleer allereerst of jouw naam en voorletters zoals die in je account staan precies overeenkomen met de naam en voorletters op je bankrekening.

Je vindt je accountgegevens als je op het poppetje-icoontje rechtsboven klikt en dan ‘Accountovezricht’ en dan ‘Mijn gegevens’.

Het kan gebeuren dat de scan van je ID niet alle voorletters van je naam heeft opgepikt. Als deze niet precies overeenkomen met de voorletters op je bankpas, dan word je geld automatisch teruggeboekt naar je rekening.

Klopt er iets niet? Stuur dan een mail naar ondersteuning@hollandcasino.nl en vraag ons je gegevens te corrigeren. Doe pas weer een storting als we je gegevens hebben aangepast.

 

En / of rekeningen of rekeningen met je meisjesnaam.

Soms gaat het mis bij gezamenlijke rekeningen (en/of rekeningen) waarbij de naam van jou en je partner op je bankpas vermeld staan en jouw naam bijvoorbeeld als tweede vermeld staat op je bankpas. Heb je ook een eigen rekening, alleen op jouw naam? Gebruik dan die rekening eerst. Heb je al een storting gedaan? Geen zorgen, het bedrag staat binnen binnen 3 werkdagen weer op je rekening.

Wil je gewoon kunnen storten van je en /of rekening? Dat kan! Maar we moeten je rekening dan eerst matchen met je ID. Stuur een mail naar ondersteuning@hollandcasino.nl en vraag ons je betaalmethode te verifiëren.

 

ZZP-ers: houd er rekening mee dat je alleen kan storten van een privérekening, niet van zakelijke rekeningen.