Hoe kan ik de klantenservice van Holland Casino Online bereiken?

Heb je een vraag? Heb je technische problemen? Of wil je graag advies om op een veilige en verantwoorde manier te blijven spelen?

Je kan ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via e-mail, live chat en via de telefoon. Voordat je contact met ons opneemt, heb je het antwoord op je vraag al in deze hulppagina’s gezocht? Je kan een antwoord op de meeste vragen vinden door je vraag op deze pagina in te voeren.

Je kan ons ook bereiken door rechtsboven in dit scherm te klikken op 'Een aanvraag indienen'.

E-mail

Om ons via e-mail te bereiken kun je je vraag sturen naar ondersteuning@hollandcasino.nl. Houd er rekening mee dat je je bericht stuurt vanaf het e-mailadres waarmee je je account bij ons hebt geregistreerd. Wegens wettelijke verplichtingen kunnen wij alleen reageren op e-mailberichten die verstuurd zijn vanaf een geregistreerd e-mailadres.

Live chat
Je kan ons ook bereiken via de live chatfunctie op onze website. Om dit te doen log je in op onze website en klik je op het ‘?’-icoon aan de rechterkant van het scherm. Hiermee open je het Help-menu. Hierna kun je op het chat-icoon klikken om een chatvenster te openen. Kun je de chatfunctie niet vinden? Lees dan dit artikel voor een stap-voor-stap uitleg!

Houd er rekening mee dat je de live chat alleen kan gebruiken wanneer je eerst inlogt op onze website!
Telefoon
Wanneer je ons liever direct spreekt kun je bellen naar 088 0900 500. Je komt hiermee in een keuzemenu terecht waar je optie 1 kan kiezen om de online klantenservice te bereiken.
Was dit artikel nuttig?