Ik heb mijn gegevens verkeerd ingevoerd tijdens het registratieproces. Wat moet ik nu doen?

Heb je een fout gemaakt tijdens het registratieproces? Geen zorgen, er zijn manieren om dit te herstellen.

Dergelijke fouten worden meestal opgepikt door onze software tijdens het verifiëren van je identiteit. Je krijgt dan meteen een notificatie te zien waarin wordt aangegeven dat bepaalde gegevens niet overeenkomen met de gegevens op je identiteitsbewijs.

Mocht je het verificatieproces al hebben afgerond en wil je je persoonlijke gegevens aanpassen, dan kun je dit op twee manieren doen:

  1. Je adres en telefoonnummer kunnen eenvoudig worden aangepast vanuit je accountoverzicht op onze website. Je kan dit artikel lezen voor een stap-voor-stap uitleg.
  2. Mocht je je geregistreerde emailadres, voornaam, achternaam en/of je geboortedatum willen aanpassen dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer je deze gegevens wilt aanpassen kunnen onze medewerkers om extra documenten vragen om je identiteit vast te stellen.

Houd er rekening mee dat hoewel de meeste aanpassingen snel verwerkt worden het in sommige gevallen wat langer kan duren.

Was dit artikel nuttig?