Je hebt waarschijnlijk verschillende termen voorbij zien komen met betrekking tot het sluiten van je Holland Casino Online account. Deze termen lijken soms over hetzelfde te betekenen, maar dat is niet altijd het geval. Het is in ieder geval belangrijk om te weten welke termen Holland Casino Online hanteert rond het sluiten van je account.
Daarom vind je hier een kort overzicht van de meest belangrijke termen. Klik op een term voor meer informatie:
Wanneer we het hebben over het sluiten van je account bedoelen we dat we je account op ‘non-actief’ zetten. Dit betekent dat je account niet langer bruikbaar is en je ook niet meer in kan loggen met je gegevens. Je accountgegevens blijven wel in onze database staan. Mocht je je bedenken, dan is het mogelijk om je account opnieuw te openen zodat je weer verder kan spelen.
Let op! Dit betekent ook dat het account waarmee je onze vestigingen bezoekt wordt verwijderd. Mocht je dit niet willen, dan kun je je account sluiten of kiezen voor zelfuitsluiting.
Wanneer je een zelfuitsluiting toepast op je account ontzeg je jezelf de toegang tot ons online casino voor een bepaalde periode. Je kan kiezen om een zelfuitsluiting toe te passen voor een periode van 6 of 12 maanden.
Dit betekent dat je tijdens de door jou gekozen periode niet in staat bent om gebruik te maken van ons online casino. Het is niet mogelijk om een zelfuitsluiting te annuleren of stop te zetten zodra deze eenmaal ingegaan is. Zodra de gekozen periode is verstreken ben je pas weer in staat om in ons online casino te spelen.
Een zelfuitsluiting is één van de hulpmiddelen voor Veilig en Verantwoord Spelen die wij bieden om je te helpen je tijd in ons casino op een leuke en verantwoorde manier door te brengen. Voor meer informatie over deze hulpmiddelen kun je dit artikel lezen.
Wil je meer informatie over zelfuitsluiting? Dan heeft dit artikel waarschijnlijk het antwoord op je vragen.