Wat zijn de vereisten voor een ‘Bewijs van Adres’-document?

Wanneer je gevraagd wordt om een ‘Bewijs van Adres’ - document op te sturen, vragen wij om een document waarmee je kan aantonen dat je daadwerkelijk woont op het adres wat je tijdens je registratie hebt opgegeven.

Het document dat jouw adres bevestigt moet de volgende informatie bevatten: 

  • Volledige naam en het adres zoals geregistreerd in jouw account.
  • Bedrijfslogo van de afzender (duidelijk weergegeven).
  • Datum (uitgegeven binnen een periode van drie (3) maanden).

Je kan het document digitaal versturen (bijvoorbeeld als .jpeg of .pdf); het is niet nodig om ons een uitgeprinte kopie te sturen. Het is bijvoorbeeld genoeg om een digitale telefoonrekening of bankafschrift te sturen, zolang er maar een adres, datum en logo zichtbaar is.

De e-mail waarin onze medewerkers om dit document vragen bevat ook instructies om dit naar ons te sturen.

De verstrekte kopie moet duidelijk zijn en alle randen van het document moeten zichtbaar zijn. Ook moet het een originele kopie zijn, dus geen bewerkte afbeelding.

Was dit artikel nuttig?