Het is meestal niet nodig om na je registratieproces nog extra documenten aan te leveren, maar in sommige gevallen kan dit wel van je gevraagd worden. Mocht dit het geval zijn dan nemen we altijd contact met je op via één van de geregistreerde contactmethoden op jouw account.
Wanneer je documenten wil uploaden of verzenden om je registratieproces te voltooien, raden wij je aan de instructies op je scherm te volgen nadat je op onze website op ‘Registreren’ hebt geklikt. Mocht je dit proces al eerder gestart hebben en wil je doorgaan, dan kun je inloggen met de gegevens waarmee je je eerder geregistreerd hebt.
Je kan onze artikelen over het registreren van je account en het verifiëren van je identiteit lezen voor meer informatie over deze processen.
Nadat je je account hebt geregistreerd door je persoonlijke gegevens in te vullen, word je gevraagd om een foto van je identiteitsbewijs te uploaden:
Door op ‘Start’ te klikken kom je op een scherm waar je een foto van je paspoort, rijbewijs of identiteitspas kan maken met een webcam of telefooncamera. Als je computer geen webcam heeft kun je kiezen om verder te gaan op je telefoon.
Let er op dat de foto die je maakt aan onze verificatie-eisen moet voldoen om te worden goedgekeurd.
Mocht je op verzoek van één van onze medewerkers extra documenten willen aanleveren, dan raden wij je aan de instructies van deze medewerker te volgen of anders contact op te nemen met onze Servicedesk als je vragen hebt.