Ik heb geen e-mail ontvangen nadat ik een nieuw wachtwoord heb aangevraagd. Wat kan ik doen?

Soms kan het gebeuren dat een emailserver de e-mails van Holland Casino niet herkent en deze als ongewenste e-mail beschouwt. Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen na het aanvragen van een nieuw wachtwoord raden wij daarom aan eerst in je map ‘Ongewenste email’ of ‘Spam’ te zoeken (of in een andere filter die van toepassing is).

Je kunt ook zoeken op de titel ‘Holland Casino Online tijdelijk wachtwoord’ om de e-mail op deze manier te vinden.

Wanneer je na het proberen van bovenstaande sugesties de e-mail nog steeds niet gevonden hebt kun je contact opnemen met onze Service desk. We helpen je graag om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Ben je je wachtwoord niet vergeten maar wil je weten waarom je geen berichten van Holland Casino ontvangt? Lees dan dit artikel om te leren hoe je je kan inschrijven voor onze e-mails.

Was dit artikel nuttig?