Mijn storting mislukt, ook nadat ik het meerdere keren heb geprobeerd

Probeer je geld op je accountsaldo te storten maar mislukt de transactie telkens weer? Er zijn meerdere redenen waarom dit kan gebeuren.

Wanneer je transactie mislukt zie je meestal een foutmelding met details van het probleem. Lees deze melding goed om meer te leren over de oorzaak van de mislukte transactie.

Hier volgen een paar veel voorkomende redenen waarom stortingen mislukken of afgekeurd worden:

  1. Een van de redenen waarom stortingen mislukken kan zijn dat je je ingestelde stortingslimiet hebt bereikt. In dit geval wacht je tot deze dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse limiet is verstreken voordat je opnieuw probeert te storten. Houd er rekening mee dat wanneer je jonger bent dan 24 jaar je beperkt bent tot een maandelijkse stortingslimiet van 400 euro.
  2. Een andere reden voor een mislukte storting kan zijn dat je bankrekening of betaalmethode onvoldoende saldo heeft om te transactie te voltooien. Zorg er voor dat er genoeg geld op je rekening staat om een storting te kunnen maken.
  3. Stortingstransacties kunnen ook verlopen als de transactie te lang duurt. Dit betekent dat het uitvoeren van de transactie te lang duurt, of dat er een softwarefout optreedt waardoor de transactie niet tijdig plaats kan vinden. In dit soort gevallen zorg je er voor dat je internetverbinding goed is en probeer je het na een paar minuten opnieuw.
  4. Soms wordt een storting afgewezen vanwege ons beleid voor Veilig en Verantwoord Spelen. Neem contact op met onze Servicedesk wanneer je een foutmelding ziet die verwijst naar limieten of beperkte stortingen.
  5. In sommige gevallen hanteert je bank limieten voor het overmaken van geld. Zorg er voor dat het bedrag wat je wilt overmaken niet hoger dan de transactielimiet van je bank is.

Mocht je transactie om een andere reden niet lukken of heb je een vraag, neem dan contact op met onze Servicedesk zodat we je verder kunnen helpen.

Was dit artikel nuttig?