- Waarom is mijn storting mislukt?
- Hoe kan ik geld storten?
- Ik kan mijn laatste storting niet op mijn account terugvinden. Wat moet ik doen?
- Mijn storting mislukt, ook nadat ik het meerdere keren heb geprobeerd
- Wat zijn de minimum en maximum stortingsbedragen?
- Wat is de 3D-authenticatie code voor kaarttransacties?
- Waar kan ik de beveiligingscode vinden op mijn credit card of bankpas?
- Ik ben mijn credit card of bankpas verloren. Wat moet ik nu doen?
- Hoe kan ik de vervaldatum van mijn credit card bijwerken?
- Worden er kosten in rekening gebracht voor mijn transacties?
- Kan ik een betaalmethode gebruiken die op naam van iemand anders staat?
- Hoe kan ik een geregistreerde credit card of debit card verwijderen van mijn account?
- Waarom is er geld afgeschreven voor een mislukte storting met een credit card of bankpas?
- Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
- Hoe kan ik mijn eerste storting doen?
- Waar kan ik mijn transactieoverzicht zien?
- Mijn credit card of bankpas is verlopen. Wat kan ik doen?