Ik ben mijn credit card of bankpas verloren. Wat moet ik nu doen?

Wanneer je je credit card of bankpas bent kwijtgeraakt is het belangrijk om onmiddellijk contact op te nemen met je bank om je kaart te laten blokkeren. Hiermee voorkom je dat anderen betalingen kunnen uitvoeren met je oude pas terwijl je wacht op een vervanging.

Meestal heeft je nieuwe pas hetzelfde kaartnummer als je oude pas. Als je je nieuwe pas wilt gebruiken om geld te storten op je Holland Casino Online account, raden wij je aan om contact met onze Servicedesk op te nemen zodra je je nieuwe pas hebt ontvangen. Wij zullen dan de vervaldatum van je pas wijzigen zodat je de nieuwe pas zonder problemen kan blijven gebruiken voor stortingen op je accountsaldo.

Een nieuwe kaart toevoegen aan je account

In het geval dat je nieuwe kaart een ander kaartnummer heeft dan je oude kaart, is het belangrijk om deze als een nieuwe kaart toe te voegen in het Stortingen-menu. Je vindt dit menu door op ‘Betalingen’ te klikken in je accountoverzicht op onze website. Vervolgens selecteer je ‘Geld Storten’ in het menu dat hierna verschijnt:

hotToDeposit1NL.png

Hiermee open je het Stortingen-menu. Klik hier vervolgens op ‘Kaart Toevoegen’ aan de linkerkant van het menu:

hotToDeposit2NL.png

Je kan tot maximaal 10 betaalkaarten registreren op je account. Heb je dit maximale aantal kaarten bereikt? Dan moet je eerst een kaart verwijderen van je account voordat je een nieuwe kaart kan toevoegen. Om één of meerdere kaarten te verwijderen neem je contact op met onze Servicedesk zodat wij je hiermee kunnen helpen.

Was dit artikel nuttig?