Wanneer de vervaldatum van je credit card is bereikt krijg je een nieuwe, vervangende pas van je bank (of het bedrijf die je credit card heeft uitgegeven). Je krijgt dan een pas met hetzelfde kaartnummer als je oude pas.
Zodra je je nieuwe pas hebt ontvangen, is het belangrijk om de nieuwe vervaldatum aan te passen op je Holland Casino Online account als je betalingen met deze pas wilt blijven doen. Om dit te doen vragen wij je contact op te nemen met onze Servicedesk. Je wordt door onze medewerkers gevraagd om de laatste vier cijfers van je kaartnummer en de nieuwe vervaldatum te bevestigen.
Deze gegevens worden dan meteen bijgewerkt zodat je je nieuwe pas direct kan gebruiken.
In sommige zeldzame gevallen kan het zijn dat je een nieuwe pas ontvangt met een nieuw kaartnummer. Mocht dit het geval zijn, dan moet je deze nieuwe pas eerst toevoegen aan je Holland Casino Online account als je deze wil gebruiken om stortingen te doen op je accountsaldo.
Dit kun je doen in het Stortingen-menu. Je vindt dit menu door op ‘Betalingen’ te klikken in je accountoverzicht op onze website. Vervolgens selecteer je ‘Geld Storten’ in het menu dat hierna verschijnt:
Hiermee open je het Stortingen-menu. Klik hier vervolgens op ‘Kaart Toevoegen’ aan de linkerkant van het menu:
Je kan tot maximaal 10 betaalkaarten registreren op je account. Heb je dit maximale aantal kaarten bereikt? Dan moet je eerst een kaart verwijderen van je account voordat je een nieuwe kaart kan toevoegen. Om één of meerdere kaarten te verwijderen neem je contact op met onze klantenservice zodat wij je hiermee kunnen helpen.